Sectes 2.0: L'origen emocional de la malaltia

Ingeniero Informático
Idioma de les ponències:
Currículum:

Ingeniero Superior en Informática y Licenciado en Comunicación Audiovisual por la Universitat Jaume I, y profesor de música. Miembro de Círculo Escéptico, miembro del Consejo Asesor de ARP-SAPC, vocal y coordinador del área sobre sectas basadas en "el origen emocional de la enfermedad" en RedUNE y vicepresidente de APETP. Trabaja en el desarrollo de videojuegos, actualmente co-dirigiendo la empresa de testado Lollipop Robot y sus divisiones de desarrollo y publicación. Es el compilador principal de un completo dossier sobre Bioneuroemoción y sectas relacionadas con la salud. Activo miembro de las redes sociales en las se interesa especialmente por la ciencia y en desmontar bulos relacionados con la salud y alimentación, ha participado en charlas y conferencias sobre charlatanes y pseudoterapias.

Nom:
Emilio
Cognoms:
Molina Cazorla

Visualitza les entrades de bloc recents
Membre des de fa
2 anys 1 mes
Perfil:
Professor del curs (això serà comprovat)

Sectes 2.0: L'origen emocional de la malaltia "és un repàs a la creació i difusió de les més letals sectes amagades darrere l'aparença de pseudoterapia que han passat pel nostre país durant els últims 30 anys i segueixen, a dia d'avui, ocasionant cada dia un major nombre de víctimes i infiltrant, a força de guanyar adeptes, en institucions com ara universitats, hospitals o fins i tot Col·legis Mèdics. en la ponència es descriuran les característiques i perjudicis d'aquests moviments impunes fins a la data, i la profunditat i extensió de la seva difusió descontrolada.

Video:
Idioma de la ponència: