V Curs Internacional La Ciència Pren la Paraula: els Problemes Socials de les Pseudociències en l’Era de la Informació

Data:
del dimecres, 6 setembre, 2017 al divendres, 8 setembre, 2017
Lloc de realiztació:
Universitat d'Alacant

Curs d'estiu convalidable per 2 crèdits (tant plans antics com a nous) o per un Certificat Oficial del ICE de 20 hores, on desmuntarem mites sobre els transgènics, mòbils i wifis, extraterrestres i càncer a part de denunciar la mala praxi d'alguns professionals de la sanitat i xerraires que intenten vendre'ns remeis miraculosos per a qualsevol malaltia. Us alertarem de com algunes sectes estan utilitzant temes de salut per enganyar a la gent i obtenir adeptes als quals estafen impunement. També es tractarà sobre els missatges alarmistes que moltes persones i empreses llancen referent a diversos productes químics i sobre la importància de la divulgació, de la mateixa ciència i com aquesta ha tingut un paper fonamental en les nostres vides, El curs es podrà realitzar de forma presencial o a través d'Internet amb un cost de 30€. Per inscriure't només has d'anar a la pàgina d'inscripció de cursos d'estiu de la Universitat d'Alacant, per a més informació sobretot el procés d'inscripció i matrícula t'aconsello que visitis la nostra pàgina on expliquem pas a pas tot el procés de matrícula.

Programa del curs     Com matricular-te?    Puc fer el curs on-line?
Dates importants    On es realitzarà el curs?    Quant costa el curs?

Cartell de l'esdeveniment