Modalitats per a realitzar el curs

El curs es pot realitzar tant en modalitat presencial com a on-line. Els avantatges de la modalitat presencial és que no requereix cap tipus d'examen i solament és necessari assistir al 80% de les classes. Si no pots assistir de forma presencial i decideixes realitzar el curs de forma on-line hauràs de passar un examen tipus test que se us enviarà telemàticament i obtenir una nota mínima de 5. Aquest examen no és massa complicat i l'any passat va aprovar la gran majoria dels quals es van presentar.

Modalitat on-line

Per a poder optar a aquesta modalitat, durant el procés de registre, o si ja estàs registrat en l'opció d'editar les teues dades que apareix en el teu compte, hauràs de seleccionar en el camp Com vols realitzar el curs? l'opció On-line directe o l'opció On-line diferit com apareix en la següent figura:

El campo para seleccionar la modalidad del curso: presencial, on-line directo, on-line diferido

Hi ha poques diferències entre aquestes dues modalitats. En l'opció On-line directe ens permetrà realitzar el curs en les mateixes dates en les quals es realitza el curs (pots consultar les dates en la informació sobre el curs o en el programa del mateix) però també realitzar preguntes en directe als ponents a través d'un xat que posarem a la vostra disposició. Durant les dates i horaris del curs apareixerà un videostreaming en la pàgina principal d'aquesta Web per a poder veure les xarrades en directe.

En la modalitat On-line diferit et permetrà realitzar el curs una vegada publicat els vídeos del mateix i tindràs una setmana per a veure'ls i completar l'examen. Els vídeos es publicaran segurament a la setmana següent de finalitzar el curs.

Puc canviar de modalitat en la qual vull realitzar el curs?

En cas de no poder assistir al 80% del curs o que no pugues estar disponible en les dates i horaris del curs, podràs en qualsevol moment canviar de modalitat a través de l'opció Editar les meues dades que apareix en el teu compte com podem veure en la següent figura:

Opción de Editar mis datos en tu cuenta

En el camp Com vols realitzar el curs? selecciones l'opcion On-line directe o On-line diferit com hem vist en l'apartat anterior. Aquest canvi ho pots fer fins al dia del tancament d'actes, diverses setmanes posteriors al curs.

Els vídeos per a la modalitat on-line diferit estaran disponibles quan el servei de videostreaming de la Universitat d'Alacant puga processar-los i publicar-los. Açò sol tardar una setmana. Una vegada publicats tindràs una altra setmana per a veure'ls i realitzar l'examen abans que es tanquen les actes del curs i es pose la nota definitiva.

Buenas,

para los alumnos que estamos matriculados en la modalidad on-line diferido ¿hay alguna forma de saber en qué momento estarán disponibles los videos?

Hugo

Hola Hugo:

Se avisará a todos los usuarios registrados en la Web por correo.

Saludos,
    José Manuel