I Certamen d'Experiències Cientifiques

Apreciats companys:

Ens posem en contacte amb vosaltres perquè a Universitat d’Alacant, conscient de la transcendència de la ciència en la nostra societat i la seua aportació al nostre estat del benestar, i considerant que és imprescindible la divulgació científica per a fomentar la valoració i l’apreciació de la ciència, sobretot entre els més joves, va convocar el passat mes de maig el 1r Certamen d’Experiències Científiques de la Universitat d'Alacant en col·laboració amb la Delegació d’Alacant de l’Institut d’Estudis Catalans.

Aquest concurs és una acció que té com a objectiu fomentar i estimular la divulgació científica i l’estima dels joves per la Ciència. Està dirigit fonamentalment a la comunitat educativa i pretén promoure la realització i presentació d'experiències per part d’estudiants de primària, secundària i batxillerat.

És per això que voldríem convidar-vos dissabte 14 de novembre a l'exposició pública per part dels estudiants de les experiències científiques que han estat seleccionades i al posterior lliurament de Premis. L'acte tindrà lloc a partir de les 9.30, al Aulari I de la Universitat d’Alacant i estarà amenitzat per diversos espectacles científics.

Esperem que siga del vostre interés i del dels vostres fills. Així mateix us agrairem que feu la màxima difusió possible d'aquest acte.

Aprofitem per saludar-vos ben cordialment,
    José Manuel Gómez

Cartell del certamen