Obert el termini de matrícula dels Cursos d'Estiu de la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira"

Logotipo del curso

El Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística ha obert avui el termini de matrícula per als Cursos d'Estiu de la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira" i, per tant, ja es pot iniciar la prenscripció del curs La ciència pren la paraula: Els problemes socials de les pseudociencies. Amb aquest curs, la Universitat d'Alacant aposta per la divulgació científica i la denúncia de les pseudociencies portant a grans científics de molt diverses àrees que ens parlaran dels problemes socials que impliquen les pseudocienices i ens ajudaran a evitar-les. Aquest curs se celebrarà els dies 23, 24 i 25 de juliol al campus de la Universitat d'Alacant. Així que no ho dubtis i *prescribeté ja doncs pots quedar-te sense places.

Anar a la prescripció               Informació general sobre la matrícula

El termini de matrícula acabarà o bé quan s'acabin les places o bé el dia 13 de juliol, així que no ho deixis per a l'últim moment.

Però, a part d'aquest curs, s'inclouen gairebé 60 cursos més de temàtiques molt variades, que es realitzaran durant el mes de juliol, i que es realitzaran en els diferents Campos i Seus Univesitàries i, per primera vegada, en el Jaciment Arqueològic de l'Alcúdia.

Jaciment Arqueològic de l'Alcudia
Yacimiento Arqueológico de la Alcúdia

Podeu consultar el llistat complet d'assignatures a través de la pàgina dels Cursos d'Estiu.