Cloenda del curs i conclusions

Horari:
divendres, 5 setembre, 2014 - del 13:30 al 14:00
Ponent:

Dades del professor

Dades del professor profile for ias

Centre al que pertanys:
Càrrec:
Catedràtica de Física Aplicada
Idioma de les ponències:
Català
Currículum:

Catedràtica de Física Aplicada a la Universitat d'Alacant. Directora del grup d'investigació "Interacció de partícules carregades amb la matèria". Els seus interessos investigadors són: Dipòsit d'energia per partícules energètiques en materials biològics, cascada d'electrons, danyat, hadronterapia, interacció de ions amb nanotubos de carboni.

És l'organitzadora del "Pati de la Ciència", una activitat de divulgació científica que es realitza tots els anys en la Universitat d'Alacant en l'escola d'estiu per a acostar la ciència als xiquets.

Departamento:
Física Aplicada
Nom:
Isabel
Cognoms:
Abril Sánchez

Visualitza les entrades de bloc recents
Membre des de fa
6 anys 9 mesos
Perfil:
Professor del curs (això serà comprovat)

Dades del professor

Dades del professor profile for jmgomez

Centre al que pertanys:
Càrrec:
Dr. Inteligencia Artificial y Reconocimiento de Formas
Idioma de les ponències:
Currículum:

Miembro de la Sociedad por el Avance del Pensamiento Crítico desde la cual realiza actividades para fomentar el pensamiento científico y denunciar las pseudociencias. Se doctoró en la Universidad Politécnica de Valencia y ahora es investigador y docente en el Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos donde investiga sobre el tratamiento automático del lenguaje humano con el objetivo de que las máquinas entiendan el conocimiento y sean capaz de generar lenguaje. Director y locutor principal del programa de radio de humor y música libre La variante disléxica. Ha estado implicado en algunas tareas de divulgación científica como las charlas organizadas en el mes cultural de la Escuela Politécnica Superior y uno de los organizadores de este curso.

Departamento:
Lenguajes y Sistemas Informáticos
Nom:
José M.
Cognoms:
Gómez

Visualitza les entrades de bloc recents
Membre des de fa
6 anys 9 mesos
Perfil:
Professor del curs (això serà comprovat)

Finalment, es tancarà el curs exposant les conclusions a les quals s'ha arribat en ell i donant les gràcies als nostres patrocinadors així com als assistents.

Idioma de la ponència:
Català